Книга Сьоме чуття. Влада, багатство і виживання в епоху мереж. Автор – Джошуа Купер Рамо (Yakaboo Publishing)
Оригінальна ціна: ₴280.00.₴210.00Поточна ціна: ₴210.00.
ОсновніВиробникYakaboo PublishingКраїна виробникУкраїнаISBN978-617-7544-05-9Вид палітуркиТвердийРік видання2018Кількість сторінок384СтанНовийМова виданняУкраїнська
Опис
Бестселер The New York Times та Washington Post. 2018 року втретє виходить у США у форматі кишенькового видання (mass-market edition). 1 у переліку McKinsey Summer Reading List у 2016 році, зокрема її рекомендували CEO компаній LinkedIn, Cisco, Corning і, власне, McKinsey 2016 року увійшла у перелік `15 важливих бізнес-книжок, які вам слід прочитати цього року` журналу Inc. Джошуа Купер Ремо, свого часу наймолодший редактор в історії журналу Time, експерт з Китаю, учень Генрі Кіссінджера й один з очільників компанії Kissinger Associates, у своїй третій книжці Сьоме чуття запрошує нас розділити з ним амбітне завдання: збагнути суть нашої доби. На його думку, епоха, в яку ми зараз тільки вступаємо, відрізнятиметься від наших днів так само, як доба Просвітництва відрізнялася від Середньовіччя, і лише ті, хто володіють т.зв. Сьомим чуттям не залишитимуться на узбіччі історії. Ми вже живемо у світі нової влади влади мереж, водночас розпорошеної і сконцентрованої. Зі своїми викликами та перевагами, мережева влада не є безпечнішою від звичних ієрархічних моделей, і ми можемо стати свідками народження нового деспотизму. На сторінках книжки можна знайти не один привід злякатися, але Ремо залишає нам простір і для оптимізму, а також доволі несподівані пропозиції та відповіді на виклики нової епохи наприкінці цієї надзвичайно сміливої, повної приголомшливих відкриттів навіть для досвідчених читачів науково-популярної літератури, книжки-бестселера. (*)(@)
Відгуки
Відгуків немає, поки що.