Розпродаж!

Емпатія в бізнесі: цінність співпереживання як двигун успіху

Оригінальна ціна: ₴260.00.Поточна ціна: ₴259.00.

ОсновніВиробникYakaboo PublishingКраїна виробникУкраїнаМова виданняУкраїнськаВид палітуркиМ’якийКількість сторінок232Рік видання2021ISBN978-617-7933-11-2СтанНовий

Категорія:

Опис

Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду. Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими. Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних людей, щоб виховувати більш емпатійну — та інноваційну — робочу культуру.

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Емпатія в бізнесі: цінність співпереживання як двигун успіху”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *