Маркетингові війни Джек Траут, Эл Райс
Оригінальна ціна: ₴553.00.₴541.00Поточна ціна: ₴541.00.
ВиробникФабулаКраїна виробникУкраїнаТематикаМаркетингМова виданняУкраїнськаВид палітуркиТвердий
Опис
Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.
Автор Джек Траут, Ел Райс
Тип обкладинки Твердий
Тираж 3000
Мова Українська
Кількість сторінок 240
Видавництво Фабула
Серія книг #PROBusiness
Засновник В’ячеслав Устільмах
Оригінальна назва Marketing Warfare
Формат 195х195 мм
Шрифт Minion
ISBN 978-617-09-5385-8
Папір Офсетний
Ілюстрації Чорно-білі
Тип Паперова
Рік першого видання 2006
Рік видання 2024
Відгуки
Відгуків немає, поки що.