Книга Маркетингові війни
Оригінальна ціна: ₴270.00.₴256.00Поточна ціна: ₴256.00.
ВиробникФабулаМова виданняУкраїнськаВид палітуркиТвердийКількість сторінок240ISBN9786170953858СтанНовий
Опис
Книга про те, як використовувати принципи військової стратегії в маркетингу. Автори порівнюють ринок з полем битви, а компанії – з арміями. Вони пропонують ряд стратегій, які допоможуть вам вийти переможцем у маркетинговій війні.
Читати всім, хто цікавиться організацією маркетингових кампаній, конкурентними війнами та має намір вивчити застосування принципів військової науки у бізнесі.
Навіщо читати
• Зрозуміти, як змінився класичний маркетинг в умовах жорсткої глобальної конкуренції.
• Побачити основні типи маркетингових стратегій: оборонної, наступальної, флангової та партизанської.
• Вивчити докладний аналіз маркетингових воєн на прикладі найбільших компаній світу.
про автора
Ел Райс (Al Ries) – професійний маркетолог, співзасновник та голова консалтингової компанії Ries&Ries, творець концепції «позиціонування» та галузевих стандартів у галузі маркетингу, один із найвпливовіших людей у сфері піару за версією журналу PR Week. Автор понад 10 книг та багатьох публікацій, які увійшли до числа найважливіших в історії журналу Advertising Age.
Джек Траут (John Francis “Jack” Trouts) – відомий бізнес-консультант, професійний маркетолог, засновник і президент консалтингової фірми Trout&Partners, яка має представництва більш ніж у 30 країнах світу. Консультував такі компанії як Apple, Citicorp, General Electric, Hewlett-Packard, IBM, Pfizer, Procter & Gamble, Southwest Airlines, Xerox. Співпрацює з Державним департаментом США у рамках програми позиціонування позитивного образу Америки за кордоном. Автор 17 книг та безлічі публікацій.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.