Книга Стратегія за межами «хокейної ключки». Люди, ймовірності. Автори – Свен Сміт, Мартін Хірт, Кріс Бредлі
Оригінальна ціна: ₴300.00.₴263.00Поточна ціна: ₴263.00.
ОсновніВиробникЛабораторіяКраїна виробникУкраїнаТематикаДілова літератураМова виданняУкраїнськаВид палітуркиМ’якийТип поверхні паперуМатоваКількість сторінок240Рік видання2023ISBN978-617-7965-38-0СтанНовий
Опис
Побудувати бізнес-стратегію — легко, а ось побудувати успішну бізнес-стратегію — під силу не кожному. Більшість обговорень про це зводяться до створення гігантських документів, які ніхто не читатиме, або красиво розроблених презентацій, які забуваються уже наступного дня. Як зробити так, щоб стратегія розвитку вашого бізнесу запрацювала?
Над цим питанням не один рік билися експерти зі стратегії McKinsey&Company. І результатом їхньої роботи стала ця книга. Автори опитали десятки компаній щодо їхніх стратегій розвитку і визначили процес зростання компаній, які правильно обирали для себе цілі і пріоритети. На графіку зростання цей процес виглядав, як хокейна ключка. Однак цю «хокейну ключку» можна подолати — і зрости швидше, якісніше і простіше, оминаючи заїжджену схему. Саме про те, як це зробити, і розповість книжка.
Чим хороша книга Стратегія за межами хокейної ключки
Автори – експерти зі стратегії McKinsey, які опитали десятки компаній щодо їхніх стратегій розвитку і визначили процес зростання компаній, які правильно обирали для себе цілі і пріоритети.
Корисно прочитати маркетологам, директорам з розвитку, менеджерам зі стратегії, бренд-менеджерам та всім, хто формує плани компанії на майбутнє.
Хокейна ключка у назві — це метафора кривої якісного зростання, яка на графіку дуже схожа саме на цей спортивний атрибут.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.